Thursday 12 June 2008

aku hanya insan biasa...

"kalau bende2 kecik pon tak settle, macam mane dia nak handle bende2 besar?!"

Ya Allah....sudahkah aku menjadi fitnah pada perjuangan ku ini?

Aku hanya insan biasa. Yang sering kali melakukan kesilapan. Yang tak sempurna. Walau banyak kekurangan pada diri, tapi aku sedang berusaha untuk menjadi lebih baik. Aku tahu aku kurang bijak berbanding orang lain. Tapi tak sedarkah mereka aku sedang mencuba?

Ya Allah...aku tak sempurna. Adakah ketidak sempurnaan ku ini menghalang ku untuk turut serta dalam perjuangan menegakkan agamaMu? Maafkan aku kerana aku tidak sempurna atau sehebat orang lain. Tapi jangan disebabkan itu aku tidak layak untuk menjadi jundi Mu pada pandangan mereka...

Ya Allah...tunjukkan pada mereka. Aku hanyalah insan biasa. Yang tak terlepas daripada melakukan kesalahan dan kesilapan. Tapi aku sedang cuba untuk berubah. Engkau tahu aku sedang berusaha bukan?

Ya Rabbi, aku pasrah jika itu sangkaan mereka padaku tapi aku tak rela jika Kau yang murka padaku........

Ampunilah........

1 comment:

Anonymous said...

salam aza, kenapa aza?